دسته‌ها
سطل و جا دستمال برنج برنزی

ست سطل و جا دستمال جهیزیه عروس مدل فرشته 4 گوش

سطل و جا دستمال یکی از وسایلی است که برای هرجایی نیاز است و باید در هر جایی استفاده شود. سطل و جادستمال دارای مدل های مختلف می باشد که همه دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد. سطل و جادستمال های موجود در بازار دارای ویژگی های مختلف می باشند که هرکدام دارای قیمت متفاوت می باشند. در این مطلب از سایت صنایع برنج و برنز صادقی می خواهیم به معرفی و بررسی ست سطل و جا دستمال جهیزیه عروس مدل فرشته 4 گوش بپردازیم. با ما همراه باشید.

ست سطل و جا دستمال جهیزیه عروس مدل فرشته 4 گوش

ست سطل و جا دستمال جهیزیه عروس مدل فرشته 4 گوش:

این ست سطل و جا دستمال همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است. مدل این ست فرشته می باشد زیرا همانطور که در تصویر می بینید پایه سطل این ست از یک مجسمه فرشته ساخته شده است که زیبایی این محصول را چند برابر کرده است. این ست به صورت چهارگوش طراحی و ساخته شده است و همچنین دارای اندازه مناسبی می باشد.

رنگی که در ساخت این ست استفاده شده است بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل اصلی زیبای این ست همین رنگ آن است. این ست برای خانه ها، رستوران ها، هتل ها، مسافرخانه ها، شرکت ها و… مناسب می باشد و هر جایی استفاده شود به خاطر زیبایی که دارد نمای جذابی به آن محل می دهد. این ست سطل و جا دستمال برای جهیزیه دختر ها نیز مناسب می باشد و افراد بسیاری زیادی این محصول را به عنوان جهیزیه خریداری کرده اند.

 این ست مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و مجموعه صادقی دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه صادقی با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *