دسته‌ها
ست پذیرایی دو تکه برنج برنزی

ست پذیرایی پایه برنزی رومیزی دسته بلبل ظرف سرمه ای

امروزه خانم های خانه دار بسیار به وسایلی که استفاده می کنند بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند این وسایل بسیار زیبا و لاکچری باشد. خانم های امروزی بیشتر دوست دارند از ظروف ست برای پذیرایی استفاده کنند تا زیبایی آن چند برابر شود. در این مطلب از صنایع برنج و برنز صادقی می خواهیم به معرفی و بررسی ست پذیرایی پایه برنزی رومیزی دسته بلبل ظرف سرمه ای بپردازیم. با ما همراه باشید.

ست پذیرایی پایه برنزی رومیزی دسته بلبل ظرف سرمه ای

ست پذیرایی پایه برنزی رومیزی دسته بلبل ظرف سرمه ای:

این ست پذیرایی همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است. این ست دارای پایه برنزی می باشد و برای روی میز طراحی و ساخته شده است. مدل این محصول دسته بلبل است زیرا دسته این ست از مجسمه بلبل ساخته شده است که زیبایی بسیار خاص به این محصول داده شده است. رنگ ظرف این ست سرمه ای می باشد و همچنین ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ دیگر قسمت های این ست بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل زیبایی این ست همین رنگ آن است.

همانطور که می دانید وسایلی که شما استفاده می کنید بیانگر سلیقه شما است و شما اگر از این ست استفاده کنید، هر کسی که ببیند متوجه سلیقه شما می شود. در ساخت این ست دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است و کوچکترین نکات در ساخت آن رعایت شده است.

این ست مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.مجموعه صادقی دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این ست پذیرایی را سفارش دهید و مجموعه صنایع برنج و برنز صادقی با بهترین کیفیت بسته بندی به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *