دسته‌ها
ست پذیرایی دو تکه برنج برنزی

ست پذیرایی 2 تکه پایه توری برنزی ظرف سفید

امروزه بیشتر خانم های خانه دار دوست دارند از وسایل ست در خانه یاهرجای دیگر استفاده کنند زیرا زیبایی بیشتری به خانه آنها می دهد و همچنین دارای نمای جذابی تر می باشد. همچنین همانطور که میدانید وسایلی که برای پذیرایی استفاده می کنید بیانگر سلیقه شما است و شما اگر از ست های زیبا استفاده کنید، هر کسی که ببیند متوجه سلیقه زیبای شما می شود. در این مطلب از سایت صنایع برنج و برنز صادقی می خواهیم به معرفی و بررسی ست پذیرایی 2 تکه پایه توری برنزی ظرف سفید بپردازیم. با ما همراه باشید.

ست پذیرایی 2 تکه پایه توری برنزی ظرف سفید

ست پذیرایی 2 تکه پایه توری برنزی ظرف سفید:

این ست پذیرایی همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بسیار زیبا و لوکس است و همچنین جز محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه می باشد. این ست دارای دو تکه می باشد و دارای پایه توری می باشد. رنگ ظرف این ست سفید است.

ترکیب رنگ هایی که در ساخت این محصول استفاده شده است بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل زیبایی این محصول همین ترکیب رنگ ها است.  این ست دو تکه مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد و همچنین ناگفته نماند که مجموعه صادقی دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

این ست برای خانه ها، هتل ها، مسافرخانه ها و… مناسب و کاربردی می باشد و همچنین بسیاری از افراد از این ست برای جهیزیه دختر تهیه کرده اند که بسیار مناسب و زیبا می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *