دسته‌ها
سطل و جا دستمال برنج برنزی

سطل و جا دستمال برنج برنزی گرد ملائکه

با سلام خدمت تمام کاربران صنایع برنج و برنز صادقی، در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی سطل و جا دستمال برنج برنزی گرد ملائکه بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سطل و جا دستمال برنج برنزی گرد ملائکه:

این سطل و جا دستمال یکی از محصولات پر فروش صنایع صادقی است که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. مدل این محصول ملائکه است زیرا پایه این سطل از یک مجسمه ملاکئه ساخته شده است و همچنین به صورت گرد طراحی شده است.

در ساخت این محصول دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است و روی بدنه این سطل و جا دستمال هیچ گونه زبری وجود ندارد و کاملا یکدست است. ترکیب رنگ های استفاده شده در این سطل و جا دستما بسیار قشنگ است و یکی از دلایل زیبایی این محصول همین رنگ است.

از این محصول در هر جایی می توان استفاده کرد و به مکان محدود نمی شود. به عنوان مثال می توان از این سطل و جا دستمال در:

  • در خانه ها می توان از این محصول استفاده کرد.
  • در اتاق هتل ها
  • در رستوران ها
  • در اتاق مسافرخانه ها می توان از این سطل و جا دستمال استفاده کرد.
  • فروشگاه ها
  • شرکت ها
  • و….

این سطل و جا دستمال برنج برنزی گرد ملائکه مانند تمام محصولات صنایع صادقی بسیار با کیفیت می باشد و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل از کیفیت و قیمت این محصول را سفارش دهید.

این محصول در هر جایی استفاده شود به خاطر زیبایی که دارد، نمای بسیار جذابی به آن محل می دهد و هرکسی که ببیند متوجه سلیقه زیبای شما می شود، زیرا وسایلی که شما استفاده می کنید بیانگر سلیقه شما است.

برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با صنایع صادقی تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید از سراسر ایران این محصول را سفارش دهید و در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید. صنایع برنج و برنز صادقی، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *