دسته‌ها
سطل و جا دستمال برنج برنزی

سطل و جا دستمال برنزی مدل پایه کوتاه گرد متوسط

یکی از وسایل ضروری در هر مکانی سطل و جادستمال می باشد. سطل و جادستمال در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از سایت صنایع برنج و برنز صادقی می خواهیم به معرفی و بررسی سطل و جا دستمال برنزی مدل پایه کوتاه گرد متوسط بپردازیم. با ما همراه باشید.

سطل و جا دستمال برنزی مدل پایه کوتاه گرد متوسط

سطل و جا دستمال برنزی مدل پایه کوتاه گرد متوسط:

این ست سطل و جا دستمال همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است. این محصول یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه می باشد. مدل این ست سطل و جادستمال پایه کوتاه می باشد و همچنین به صورت گرد طراحی و ساخته شده است. این ست سطل و جا دستمال دارای اندازه متوسط می باشد و جای بسیار کمی اشغال می کند.

این ست سطل و جا دستمال برای جهیزیه دختر ها مناسب می باشد و افراد بسیاری زیادی این محصول را به عنوان جهیزیه خریداری کرده اند. این ست مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و مجموعه صادقی دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. این محصول نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

رنگی که در ساخت این ست استفاده شده است بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل اصلی زیبای این ست همین رنگ آن است. این ست برای خانه ها، رستوران ها، هتل ها، مسافرخانه ها، شرکت ها و… مناسب می باشد و هر جایی استفاده شود به خاطر زیبایی که دارد نمای جذابی به آن محل می دهد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه صادقی با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *