دسته‌ها
میز تلفن برنج برنزی

میز تلفن برنجی 2 طبقه تاج دار

با سلام خدمت تمام کاربران صنایع برنج و برنز صادقی، میز تلفن یکی از محصولات پر کاربرد است که افراد بسیار زیادی از این نوع میز استفاده می کنند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی میز تلفن برنجی 2 طبقه تاج دار بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میز تلفن برنجی 2 طبقه تاج دار:

این میز تلفن یکی از محصولات بسیار با کیفیت مجموعه است که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این میز تلفن بسیار زیبا و لاکچری است.

این میز تلفن به صورت دو طبقه طراحی شده است و مدل آن تاج دار می باشد، زیرا در طراحی این میز از تاج استفاده شده است. در ساخت این میز تلفن دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است و هیچ گونه زبری روی بدنه این محصول وجود ندارد.

روی این میز سنگ قرار داده شده است که این سنگ بسیار مقاوم می باشد. ترکب رنگ های بدنه و سنگ استفاده شده در این میز بسیار زیبا است و یکی از دلایل زیبایی این محصول همین ترکیب رنگ ها است.

این میز دارای اندازه مناسبی می باشد و در هر جایی می توان از آن استفاده کرد. به عنوان مثال:

  • در خانه ها می توان از این میز استفاده کرد.
  • در اتاق های هتل می توان از این میز تلفن استفاده کرد.
  • از این میز می توان در مسافر خانه ها نیز استفاده کرد.
  • در فروشگاها و مغازه ها
  • و….

این میز تلفن دو طبقه به خاطر زیبایی که دارد، هر جایی استفاده شود به آن محل نمای بسیار جذابی می دهد. این میز مانند تمام محصولات صنایع صادقی بسیار با کیفیت است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *