دسته‌ها
میز تلفن برنج برنزی

میز تلفن برنجی 3 فرشته سایز 50

با سلام خدمت تمام کاربران سایت صنایع برنج و برنز صادقی، در این مطلب می خواهیم به بررسی یکی از محصولات بسیار پرفروش مجموعه که دارای طرفداران بسیار زیادی است بپردازیم. در ادامه به معرفی و بررسی میز تلفن برنجی 3 فرشته سایز 50 می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میز تلفن برنجی 3 فرشته سایز 50:

این میز تلفن همانطور که گفته شد دارای طرفداران بسیار زیادی است و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بسیار زیبا می باشد. مدل این میز تلفن سه فرشته می باشد، زیرا در طراحی این میز تلفن از سه مجسمه فرشته استفاده شده است.

اندازه این میز 50 می باشد که دارای اندازه مناسبی است و در هر جایی می توان استفاده کرد.سنگ های استفاده شده در این میز تلفن بسیار با کیفیت و مقاوم هستند. در ساخت این میز تلفن برنجی 3 فرشته سایز 50 دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است که هیچ گونه زبری روی بدنه این محصول وجود ندارد. ترکیب رنگ های استفاده شده در این میز بسیار زیبا است و یکی از دلایل زیبایی این محصول همین رنگ ها است.

از این میز در هر جایی می توان استفاده کرد به عنوان مثال:

  • از این میز تلفن می توان در خانه ها استفاده کرد.
  • در هتل ها و مسافر خانه های می توان از این میز تلفن برای اتاق های خود استفاده کنند.
  • در مغازه ها و فروشگاه ها می توان استفاده کرد.
  • و….

این میز به خاطر زیبایی که دارد، در هرجایی استفاده شود نمای بسیار جذابی به آن محل می دهد. برای این میز چهار پایه قرار داده شده است که باعث می شود از زمین فاصله داشته باشد و این پایه ها بسیار محکو و مقاوم هستند.

شما کاربران عزیر برای اطلاع از قیمت این میز می توانید با صنایع صادقی تماس بگیرید. شما از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و صنایع صدقی به سراسر ایران ارسال می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *