دسته‌ها
تسبیح برنج برنزی

تسبیح برنزی با قاب آبی

با سلام خدمت تمام کاربران سایت صنایع برنج و برنز صادقی، در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی یکی از محصولات بسیار زیبا و لاکچری مجموعه یعنی تسبیح برنزی با قاب آبی بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی تسبیح برنزی با قاب آبی:

این تسبیح یکی از محصولات پر فروش مجموعه است که دارای طرفداران بسیار زیاد است. این تسبیح برنزی به همراه یک قاب آبی ارائه می شود که این قاب باعث افزایش زیبایی و لاکچری این تسبیح شده است.

قاب و همچنین این تسبیح بسیار با کیفیت می باشد و با ظرافت بسیار بالایی طراحی و ساخته شده است. ترکیب رنگ های استفاده شده در این محصول بسیار مناسب می باشد و یکی از دلایل زیبایی این تسبیح و قابش همین ترکیب رنگ ها است.

این تسبیح را می توان به عنوان هدیه برای فردی فرستاد که یک هدیه بسیار زیبا و لاکچری می باشد و همچنین بسیاری از افراد از این تسبیح وقابش را به عنوان یک وسیله دکوری و تزئیناتی استفاده کرده اند که نمای بسیار جذابی به آن حلی که استفاده شده است می دهد.

نخ استفاده شده در ساخت این تسبیح بسیار با کیفیت و محکم است و به این راحتی ها پاره نمی شود. این محصول نسبت به کیفیت و طراحی زیبایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد و صنایع صادقی دارای تضمین کیفیت و قیمت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید. مجموعه صادقی به سراسر ایران ارسال می کند. برای اطلاع از قیمت این محصول تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *