دسته‌ها
ست پذیرایی دو تکه برنج برنزی

ست پذیرایی برنزی دو تکه مدل دسته گندم با ظرف سفید

ظروف ست یکی از مدل های ظروفی است که خانم ها بسیار به آن علاقه دارند. زیرا ظروف ست دارای زیبایی خاصی می باشند. امروزه ظروف ست بسیار زیادی وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از سایت صنایع برنج و برنز صادقی می خواهیم به معرفی و بررسی ست پذیرایی برنزی دو تکه مدل دسته گندم با ظرف سفید بپردازیم. با ما همراه باشید.

ست پذیرایی برنزی دو تکه مدل دسته گندم با ظرف سفید

ست پذیرایی برنزی دو تکه مدل دسته گندم با ظرف سفید:

این ست همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است و همانطور که میدانید وسایلی که شما استفاده میکنید بیانگر سلیقه شما است و شما اگر از این ست در پذیرایی مهمان های خود استفاده کنید آنها متوجه سلیقه زیبای شما می شوند. این ست دارای دو تکه است که هر تکه دارای کاربرد مخصوص به خود می باشد و می توان برای پذیرایی مهمان ها استفاده کرد.

مدل این محصول دسته گندم می باشد زیرا دسته این ست از یک خوشه گندم درست شده است. رنگ ظرف این ست سفید می باشد و همچنین ترکیب رنگ هایی که در این ست استفاده شده است بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل زیبایی این محصول همین ترکیب رنگ های بسیار زیبا است.

این ست مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه صنایع صادقی دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

از این ست می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال می توان در خانه ها، تالار ها، رستوران ها، هتل ها و… استفاده کرد. این محصول به خاطر زیبایی که دارد در هر جایی استفاده شود نمای جذابی به آن محل می دهد و نظر افراد را به سمت خود جلب می کند.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه صنایع صادقی با بهترین بسته بندی به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *