دسته‌ها
ست چهارتکه پذیرایی برنج برنزی

ست پذیرایی برنزی 4 تکه مدل دسته گل دار با ظرف مشکی

امروزه خانم های خانه دار به ظروفی که استفاده می کنند بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند که آن ظروف بسیار زیبا و لاکچری باشد. می توان گفت امروزه تمام ظروفی که در بازار وجود دارد تماما زیبا و لاکچری است. یک نکته دیگری که خانم ها به آن اهمیت می دهند این است که دوست دارند ظروف آنها به صورت ست باشد زیرا ظروف ست زیبایی را چند برابر می کنند. در این مطلب از سایت صنایع برنج و برنز صادقی می خواهیم به معرفی و بررسی ست پذیرایی برنزی 4 تکه مدل دسته گل دار با ظرف مشکی بپردازیم. با ما همراه باشید.

ست پذیرایی برنزی 4 تکه مدل دسته گل دار با ظرف مشکی

ست پذیرایی برنزی 4 تکه مدل دسته گل دار با ظرف مشکی:

در ساخت این ست ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است و کوچکترین نکات در آن رعایت شده است. ترکیب رنگ های این محصول بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل زیبایی این محصول همین رنگ آن است.از این ست می توان در خانه ها، رستوران ها، هتل ها، تالار ها و…. استفاده کرد.

این ست پذیرایی همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است و همچنین دارای چهار تکه است. هر تکه از این ست دارای کاربردی می باشد و می توان برای پذیرایی مهمان ها استفاده کرد. مدل این محصول دسته گل دار است زیرا دسته ظروف این محصول از یک گل ساخته شده است و رنگ ظروف این ست مشکی است.

این محصول به خاطر زیبایی که دارد، در هر جایی استفاده شود نمای بسیار جذابی به آن محل می دهد. این محصول بسیار با کیفیت می باشد و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه صنایع صادقی دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه نمایید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه صنایع صادقی با بهترین کیفیت بسته بندی به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *